UA-37194977-1

26.9.17

Een nieuwe canvas van CanvasCompany.nl

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten houd ik me best veel bezig met interieur. Ik wilde alleen wel wat anders in de slaapkamer, want dat andere hadden we inmiddels al iets langer dan een jaar (herkenbaar, ladies?). Toen CanvasCompany mij voorstelde om iets van hun website te proberen, zei ik (of mailde ik) natuurlijk volmodig ja: eindelijk iets anders voor in de slaapkamer! Yes! 

CanvasCompany bieden verschillende mogelijkheden om je canvasprint nog unieker te maken, bijvoorbeeld met een zwart-wit foto op canvas, meerluik of collage. Je hebt ontzettend veel keus uit verschillende formaten en kan via de site jouw foto ook nog bewerken. Dit bedrijf heeft kwaliteit en een goede service hoog in het vaandel staan, en dat kan je ook duidelijk merken.
Ik wilde heel graag een canvas met dit soort bladeren (we hebben al zo veel foto's in huis, dus ik wilde een keer wat anders). Ik typte op Pinterest gewoon 'Free leaves printable' en kwam op deze site, waar dit ontwerp stond. Ik heb hem nog iets aangepast (mijn canvas is staand, haar foto was liggend) en daarna was hij perfect. Dat is het leuke aan de wanddecoratie van CanvasCompany: het hoeft niet eens een eigen foto te zijn, het kan ook een plaatje zijn van iets wat jij al heel lang graag in jouw huis heb willen hangen.
De verzendig ging vrij vlot. De canvas was ook goed beschermd, wat ik altijd een belangrijk puntje vind.
Het hoekje bij de schuine wand en het bed vond ik het perfecte plekje voor deze canvas. De grootte is trouwens 40x60, wat ook echt niet groter of kleiner had gemoeten (vind ik).
Daar hangt hij dan, mijn nieuwe pareltje. Goede service van CanvasCompany.nl en tevens een goede kwaliteit. Daar zou ik vaker bestellen! 

Ken jij de website al? En wat vind je van mijn nieuwe canvas? 

Liefs, Jolet

Sorry voor de slechte kwaliteit foto's trouwens, het lichtinval kon eigenlijk niet slechter..

4 opmerkingen:

  1. Zulke bladeren zijn zo mooi! Toffe print!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke print heb je uitgekozen! I love it :-)
    Hij heeft een leuk plekje gekregen in de kamer!
    Liefs, Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig vind ik 'm! <3
    Wat heb je toch een leuke blog! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.