UA-37194977-1

30.7.15

Rituals Blossom Water: Cherry Blossom


Een tijdje terug gaf mijn vriend me een cadeautje die hij voor me mee had genomen uit Barcelona. Ik was super blij toen ik zag dat hij een body mist van Rituals voor me had gekocht. Ik had zelf nog geen product van Rituals in mijn stash, maar ik kende de producten (en de heerlijke geuren daarvan) wel. Nu kan ik ook eindelijk zeggen dat ik eigenaresse ben van zo'n heerlijk Rituals product!

De verpakking en het flacon alleen al zien er mooi en luxe uit. Het flacon zelf is van glas. Aan de ene kant is dat een pluspunt (het oogt wat luxer dan plastic), maar ook een minpunt voor de onhandige mensen onder ons (hier hoor ik ook bij).

"De ontspannende geur van jonge kersenbloesem daalt met een zachte bries neer als dauwdruppels op de huid." Rituals, wat kun je dit toch mooi sprookjesachtig brengen. Maar Rituals heeft wel een beetje gelijk. Als je het opspuit ruik je meteen een heerlijke geur van de body mist die gedurende de dag subtiel op je huid blijft hangen.

This rich and soothing fragrance opens with a delicate floral top note, before journeying into a lush heart of fruity cherry blossoms. A creamy musk blend gives the perfume an exotic warmth while adding an enduring finish.
Rituals beschrijft de geur(en) van deze body mist precies goed. Ik vind hem echt heel lekker ruiken, maar ik denk dat het ook een geur is waar je van moet houden. Ik ben in ieder geval fan!

De Blossom Water in Cherry Blossom van Rituals is onder andere hier te koop.

16 opmerkingen:

  1. Rituals heeft echt geweldige producten! Deze lijkt me heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die heb ik nog nooit geroken! Lijkt me lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt gek op Ritualsproducten! Deze heb ik nog niet geprobeerd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van Rituals producten! Je hebt me erg nieuwsgierig gemaakt :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze vind ik echt heel fijn! Hij ruikt zoals de andere producten uit de witte Sakura lijn! :-)
    Het is trouwens een 'bed & body mist', dus je kan hem als eau de toilette of op heel het lichaam gebruiken. Maar ook op kussens, lakens en andere textiel maakt hij geen vlekken! Ik heb deze een hele tijd op mijn kussen gesprayd voor ik ging slapen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is heerlijk! Ik ben helemaal weg van de geuren van Rituals

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er goed uit! ik houd echt van rituals, ik heb altijd van die geurstokjes ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk cadeautje! Rituals is zo fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw, deze lijkt me heerlijk!

    www.fleursophia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb hem ook en ik vind hem zo lekker! Soms spuit ik 's avonds er wat van op mijn kussen, dat is ook heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook al zou je misschien denken dat je een uitzondering bent - werkelijk IEDEREEN heeft het over die Rituals producten - je bent niet de enige die er nog niks van in haar stash had.

    Ben onlangs eens zo'n Rituals winkel ingedoken omdat ik er zo veel enthousiaste reacties over hoorde. Nog steeds heb ik er niks gekocht, maar... wel heel gezellig om er eens lekker even rond te snuffelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh body mists zijn zo fijn tijdens de zomer, deze lijkt me ook lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.