UA-37194977-1

3.11.15

Impressie persdag in Amsterdam


Vorige week ben ik voor de eerste keer naar een persdag geweest. Ik moest daarvoor wel in totaal 5 uur voor reizen (welkom in het leven van een Groninger), maar ik had het er voor over. Ik wilde het heel graag een keertje meemaken en aangezien ik toch vrij was, heb ik eens een ander dagje dan normaal beleefd!

De persdag was bestemd om om nieuwe collecties van een aantal merken zoals Hunkemoller, Mi Moneda, Omoda, Sihouette en Swarovski te showen.

Allereerst wil ik echt even de complimenten geven aan degene die voor de hapjes gezorgd heeft. Het smaakte verukkelijk!

Swarovski



Deze kettingen vind ik enorm mooi. Er zijn zo veel subtiele details, prachtig! Vooral de middelste zou ik graag aan mijn collectie willen toevoegen.


Hier kun je een aantal producten zien van de nieuwe collecties van Swarovski. Ik ben vooral fan van die horloge, maar ook het armbandje linksonder en de ringen om die zeester.. Ik word hier eigenlijk zo hebberig van!

Een andere nieuwe collectie van Swarovski is gebaseerd op kleuren van de zee, wat je hier wel kunt zien.  De kleuren passen goed bij elkaar en het is net even iets anders dan altijd simpel zwart, wit, goud of zilver.

Ook waren er genoeg hapjes aanwezig. Bij Swarovski lagen onder andere heerlijke macarons in de kleuren van de collectie. Ik had nog nooit een macaron gehad, maar oh, wat smaakt het lekker!

Kijk nou hoe mooi het glinstert! Ik zou me super glamorous voelen als ik zoiets om mijn pols zou hebben. Vooral die linker, wauw!

Omoda
 
Ik zou zeker niet klagen als deze twee paar hakken in mijn schoenencollectie zou staan. Enorm classy, maar toch stoer door de wijze waarop de bandjes om de schoen heen zitten.


Deze nieuwe soort All Stars vind ik echt tof met die franjes. 


Verder stonden er nog wat schoenen gepresenteerd aan het 'diner', creatief gedaan!

Hunkemöller
Hunkemöller had er ook een aantal nieuwe items hangen. Ze hebben voor verschillende types sporten sport-bh's ontworpen en er zijn zelfs al een aantal nieuwe badkleding-stukken. Op het gebied van lingerie zie je dit seizoen vooral veel kant.


We kregen, naast het heerlijke (sterke) drankje, een gift van Mi Moneda en Swarovski mee. Hier krijgen jullie later nog meer van te zien ;)

Een goede vriendin van mij is ingeschreven bij hetzelfde persbureau en was ook uitgenodigd voor deze persdag, dus we hebben er samen gezellig rondgesnuffeld. Het was een gezellige, maar vooral ook interessante dag! 

16 opmerkingen:

  1. Leuk event en mooie merken! Leuke nieuwe blog heb je trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leeuk verslag, mooie foto's, en je nieuwe blog is ook super! Goood luck:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er erg gezellig uit. 5 uur uitrijden is heel wat, maar ik kan me voorstellen dat je weleens wil meemaken. Gelukkig is jouw vriend erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dat je een persdag mocht bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je hier ook heen bent geweest! Jammer dat ik je niet ben tegengekomen want ik was er ook, misschien de volgende keer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf dat je hier bij was zeg. Super leuk! Mooie foto's heb je gemaakt :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf dat je hierbij mocht zijn! Die macarons zien er echt super lekker uit! Op de foto's ziet alles er fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je aanwezig mocht zijn bij deze persdag! Ze hebben mooie merken laten zien! :) Ik ben benieuwd naar de items die je mee hebt gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk! Mocht je daar gewoon heen of was je meegevraagd?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zo'n persdag en de sieraden zien er echt onwijs mooi uit, vooral de horloges idd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige sieraden! En yum, die macarons: daar houd ik van.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je naar een persdag bent geweest. Het ziet er ongelofelijk goed uit! Het kost dan even wat moeite maar dan heb je ook wat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk! Van welk persbureau was de persdag eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.